Heb je vragen?
Wij hebben de antwoorden.
We begrijpen dat je de beste keuze wilt maken als het gaat om AutoAura. Daarom hebben we de meest voorkomende vragen voor je op een rij gezet. Of je nu wilt weten welke geur het beste bij jou past, hoe lang de parfum meegaat, of hoe je bestelling wordt verzonden, je vindt hier alle informatie.
Ook als je vragen hebt over retourneren, ruilen, of als je bestelling nog niet is aangekomen, helpen we je graag verder. We zorgen ervoor dat je een zorgeloze winkelervaring hebt en dat je altijd de juiste keuze maakt.
Blader door de veelgestelde vragen en vind direct het antwoord dat je zoekt. Kom je er niet uit? Neem gerust contact op met onze klantenservice – we staan klaar om je te helpen!
Hoe gebruik ik AutoAura autoparfum?
Volg deze stappen om je autoparfum te gebruiken:
Stap 1: Verwijder de sierlijke dop van het flesje.
Stap 2: Haal de plastic verzegeling van het flesje af.
Stap 3: Draai de gekleurde dop weer stevig op het flesje.
Stap 4: Keer het flesje 3 tot 5 seconden om, zodat de olie in het hout trekt (herhaal dit maximaal één keer extra als het hout niet vochtig wordt).
Stap 5: Het flesje is nu klaar voor gebruik en kan in de auto bevestigd worden.
Let op: Keer het flesje niet vaker dan één keer per week om. Als je het te vaak omdraait, kan het flesje gaan lekken.
Bekijk de "Hoe te gebruiken"-sectie hier voor meer informatie.
Verzending
Voor bestellingen onder de €40,- hanteren wij verzendkosten van €4,95 binnen Nederland en €6,95 naar België. Bij bestellingen van €40,- of meer is de verzending gratis.
Plaats je jouw bestelling voor 16:00 uur, dan wordt deze doorgaans de volgende werkdag geleverd. Bestellingen na vrijdag 16:00 uur, op zaterdag of zondag, worden op maandag verzonden en meestal op dinsdag geleverd.
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Onze verzendverpakkingen zijn op maat gemaakt om door iedere brievenbus te passen. Zo hoef je je geen zorgen te maken over het in ontvangst nemen van jouw pakket en kun je het zorgeloos laten opsturen.
Let op! Bij grotere afname wordt jouw pakket wel in een andere soort doos verzonden. Dit geldt bij afname van 6 stuks of meer.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen onder de €40,- hanteren wij verzendkosten van €4,95 in Nederland en €6,95 in België. Bij bestellingen van €40,- of meer is de verzending gratis.
Ruilen en Retourneren
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om deze te retourneren. Om dit te doen, dien je het artikel in de originele verpakking en in ongebruikte staat terug te sturen. Houd er rekening mee dat de retourkosten niet worden vergoed. Wil je een retour aanmelden? Neem dan contact met ons op via e-mail.
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Indien je een ander artikel wenst, dien je het reguliere retourproces te volgen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Voor meer informatie over ons retourbeleid, bekijk ons Retourbeleid.
Zou iemand mij aanvullende informatie kunnen verstrekken over een bepaald product?
Natuurlijk kunnen wij dat! Om persoonlijk advies te ontvangen, kan je ons een e-mail sturen naar Support@autoaura.nl met jouw vragen over het specifieke product. We staan altijd klaar om je te helpen.
Ik heb na het bestellen geen bestelbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Na het plaatsen van je bestelling kan het tot twee uur duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook je spam-map om te zien of de bevestiging daar terecht is gekomen. Als de betaling verwerkt is en je hebt na twee uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je een ander artikel wilt hebben, dien je het reguliere retourproces te volgen. Daarna kun je het gewenste artikel bestellen.
Hoe word ik terugbetaald bij een defect artikel?
Na het ontvangen van een retour, zullen wij je binnen 5 dagen zo spoedig mogelijk terugbetalen. AutoAura stort het bedrag altijd terug op de bankrekening of creditcard waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Klantenservice
Wij staan klaar om al je vragen, zorgen of problemen snel en efficiënt op te lossen. Of het nu gaat om geur keuzes, gebruiksinstructies of verzending, ons toegewijde team is 24/7 beschikbaar om je te helpen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. We zorgen ervoor dat je ervaring met onze autoparfums zo prettig en moeiteloos mogelijk verloopt.
Contact: support@autoaura.com
Bieden jullie ook Business-to-Business verkoop aan?
Ja, wij bieden zakelijke verkoop aan voor winkels en bedrijven. Ben je geïnteresseerd in het afnemen van onze producten voor jouw winkel of onderneming? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@autoaura.nl met jouw bedrijfsgegevens en een overzicht van de producten die je graag zou willen bestellen.
Ons team zal je aanvraag binnen 24 uur behandelen en je voorzien van alle nodige informatie over prijzen, bestelmogelijkheden en eventuele volumekortingen. We kijken ernaar uit om samen te werken!